HTML

Kőbányai Világos

Tóth Balázs kőbányai LMP-s önkormányzati képviselő blogja.

Friss topikok

  • Tóth Balázs LMP: @Róbert D. Kovács: Robi, egyhangúlag fogadtuk el a Vagyonkezelő 2018. évi közszolgáltatási szerződ... (2018.10.24. 17:24) Belső utak felújítása Újhegyen
  • Klára Freud: @Tóth Balázs LMP: nem ismerem az e-mail címedet, nem adhatom ki nyilvánosan a család nevét, akik b... (2013.03.27. 05:31) Utáljuk a retkeket!?

Linkblog

Fordulóponthoz érkeztünk!

2013.01.29. 14:17 Tóth Balázs LMP

Tisztelt kőbányaiak!

Maradok az LMP-ben. Bár a pártelit egy jelentős – főleg budapesti - része távozott én mégis a maradás mellett döntöttem. Igazából ez a döntés nem most született meg bennem, hanem még akkor, amikor párt sem volt a Lehet Más a Politika nevű civil kezdeményezés. Akkor határoztam ugyanis el, csatlakozom hozzájuk, hogy együtt egy olyan közösséget hozzunk létre, mely nem függ a rendszerváltást elhazudó pártoktól és az ezeket fenntartó gazdasági érdekköröktől.

Tudtam, hogy nehéz feladatra vállalkozunk, de magam sem hittem, hogy ennyire fárasztó és keserves lesz. Először azt értem meg, hogy egyik napról a másikra ellenségesen viszonyultak hozzám olyanok, akik addig legalább is semlegesek voltak. Aztán az a sok ocsmányság, amit vadidegenek vagdostak hozzám. Háromgyermekes apaként eléggé dühítő, amikor kis kopasz 17 éves forma sihederek buzizzák az embert, ráadásul úgy, hogy egy szem leányzó sincs a környezetükben. Ezekre azért lehetett számítani, hiszen én is itt élek, látom mi megy. Nem ezekre gondoltam, amikor azt írtam, számítottam rá, hogy nehéz lesz. Inkább arra, hogy a korábban említett kartellpártok és tőkés hatalmuk milyen agyafúrt módszerekkel próbál majd megosztani minket.

Kezdettől fogva láttam és tapasztaltam, hogy az ökopolitikát elfogadó és szerető, ugyanakkor a baloldali és liberális értékekhez jobban kötődő párttársaim körében kedvezőbb fogadtatásra találtak a politikai baloldal szirénhangjai. Azt reméltem ugyanakkor, hogy az ökopolitika elfogadása miatt távol maradnak majd az ezeket megtestesítő pártoktól és szervezetektől. Ez nem jött össze, azonban az ökopolitika továbbra is megvéd minket attól, hogy az itt maradók egy sivárabb, tisztán jobboldali pártban találják magukat. Szociáldemokrata, liberális és konzervatív értékeink továbbra is összhangban vannak egymással.

Reméltem, hogy a Szolidaritás, a Milla és a 4K! összefogásával mi magunk teremthetünk egy olyan erős pólust, mely egyszerre lesz képes leváltani a Fideszt és nem visszaengedni a hatalomba az MSzP-t. Ez az összefogás nem valósult meg, a Szolidaritás és a Milla Bajnaihoz csatlakozott. Az alapításkori elveket komolyan gondolóknak tehát egy lehetőségük maradt, egyedül venni fel a harcot a „rendszerváltó” pártokkal. A többség így döntött, amit a kisebbség nem tudott elfogadni, ezért kiléptek. Nem azért, mert Ők rosszabbak a bent maradtaknál! Sok jó ismerősöm, barátom és elvtársam ment el, mert egy bizonyos helyzetben Ők más lépést tartottak jónak az ország állapotának rendezésére.

De jó is kisülhet a szétválásból! Választóinknak immáron egyértelmű válaszokat tudunk adni. Az LMP-ben azokat tudom ezután hitelesen képviselni, akiknek nem az jár a fejében, hogy így, vagy úgy, de a választások előtt meg kell egyezni az MSzP-vel. Hiszek benne ugyanis, hogy ma Magyarországon 5%-nál jóval több olyan ember van, aki nem akar se a Fideszre, se az MSzP-re szavazni, miközben elutasít bármifajta megosztó, rasszista politikát. Ezek után ne mondja nekem senki, hogy a Fideszt segítjük hatalmon maradni azzal, hogy nem fogunk össze az MSzP-vel. Akik ezt gondolták, a hétvégén távoztak a pártból. Új pártot fognak alapítani, amire lehet majd szavazni a választásokon. Mi további szavazókat az eddig a felmérésekben „pártot nem választók”-nak hívott csoportból szeretnénk toborozni. Azok köréből, akik megcsömörlöttek a régi pártoktól.

Nagy megrázkódtatáson vagyunk túl, de a kép kitisztult! Szeretettel várunk mindenkit, aki a fent leírt alapelvekre szerződést köt velünk!

Tóth Balázs

LMP-s képviselő

Kőbánya

Szólj hozzá!

Címkék: maradok szétválás kiválás

A bejegyzés trackback címe:

https://tothbalazs-lmp.blog.hu/api/trackback/id/tr525051103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása